Sado

19 Temmuz 2010 Pazartesi

gelmeyeceğini bile bile bekledim, bi ümitti işte


gelmeyeceğini bile bile bekledim, bi ümitti işte
belki dedim, belki gelir bekle biraz, biraz daha,
gelmedin bi tanem,
olsun beklerken seni düşünmek,
seni düşünürken beklemekte güzeldi,
balkona çıktım,
kendimi gecenin sessizliğine bıraktım
hatıralarımızı yadettim, seni andım,
kulağın çınladımı bi tanem,

gece siyahtı ama yıldızlar parlıyordu senin gibi,
gece sessizdi ama "seni seviyorum" diyen sesin sarmıştı her yanı
ışık saçıyordun gözlerimin önünde,
hadi sado bi kadeh daha dedim,
çünkü; her kadeh de biraz daha benimleydin,
sanki birkaç yıldır görüşmemişiz gibi özlemişim seni be bi tanem

çok uzun geldi bu sefer, arkandan bakakaldım
yüreğimi öksüz bıraktın, bir garip kaldım,
sensizlik zor be yağmur yüreklim,
ne uyku tutuyor, nede kadehler çare oluyor
hadi, be nazlı çiçeğim söz bidaha seni üzmeyeceğim
olmuyor bi tanem, inan olmuyor,
yerini hiç birşey doldurmuyor

Sado





Hiç yorum yok:

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

en çok okunanlar

Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı