Sado

18 Nisan 2007 Çarşamba

Merhaba

Bu gün ilk günüm herhangi bir yazı için hazır değilim. Daha doğrusu tam olarak ne yapabilirim, nasıl yazabilirim yada neyi işliyebilirim bilemiyorum. Şu an sadece yazmış olmak için yazıyorum. daha doğrusu bir şeyler karalamak istedim. Blogger' e nasıl kullanacağımıda henüz keşfedemedim.
Aslında Bankalar hakkında yazabilirim. Artık bize karşı dürüst olmalılar. Bir arkadaşım bir bankadan kredi çekti ve her ay düzenli olarak taksitlerini ödemeye başladı. 19 ay sonra bu bankadan bir telefon geldi ve borcunuz var dediler. Arkadaşım olamaz dedi ve bankayla temasa geçti. Bu banka hiç ekstre göndermediği halde aylık 5 YTL ekstre parası kesmiş, arkadaşımın kredi borcu olarak yatırdığı para ile fon alıp satmışlar ve hesap işletim parası kesmişler. Düşünebiliyormusunuz adamlar bu işleri yaparken size haber vermiyorlar, siz kredi taksidimi zamanında yatırdım diye rahatsınız. Asıl önemlisi sizin taksit olarak gönderdiğiniz parayı kredi borcundan düşmeyip kendi icat ettikleri borçları tahsil ediyorlar. Ve sizin itibarınızı zedeliyorlar. Sonrada arayıp kredi taksidiniz eksik tamamlayın diyorlar.
Belkide kredi çekerken imzalattıkları evrakların içinde bunlar var ama siz o küçücük yazıları es geçiyorsunuz çünkü çok uzunlar ve bunlar başınıza geliyor.

Hiç yorum yok:

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

en çok okunanlar

Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı