Sado

31 Mart 2009 Salı

HÜZÜNLERİM



yüreğimi satınalmaya gelmiş hüzünlerim

satamam dedim ancak kiraya verebilirim

belki birgün bana gülümser prensesim

o zaman işte, sana hayırlı işler hüzünlerim


gel şimdilik bi köşede otur bakalım

ne kadar sürer bilmiyorum biraz beraber olalım

belki birgün bana göz kırpar prensesim

o zaman işte, sana hayırlı işler hüzünlerim



böyle yaşayacağımı sanıyorsan aldanıyorsun...

sen kendini sevgilimmi sanıyorsun

otur işte bi köşede sessizce

sonra gidersin prensesim gelince


haklısın galiba hüzünlerim boşa bekliyorum...
ne gelen var, ne giden nede uzaktan bir tebessüm eden
sende gidersen yalnızlığımla başbaşa kalırım ben
kocaman yüreğim bomboş taşınabilirsin istersen..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

işte budur...

Adsız dedi ki...

Emeğine sağlık güzel şiir

Adsız dedi ki...

YÜREĞİNE HÜZÜN DEĞMESİN TOPRAĞIM...

Unknown dedi ki...

cok hos...daha önce hic düsünmemistim hüzünlerle dertlesmeyi... kardesim sen genede cok dost olma derim hüzünlerinle......

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

en çok okunanlar

Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı