Sado

27 Mart 2009 Cuma

yine artistliğim tuttu

yine artistliğim tuttu
~~
yine gıcıklaştık şiirlerle
veda vakti geldi galiba
falcı bile dedi
yol görünmüş bana
gıcık falcı
illa yolu sokacak araya
kahvede içmeyecem bir daha
artık sana şiir yazmayacağım
bakma yazmam dediğime
yaz dersen de kıvırırım anında
ben mi artistim şiirler mi gıcık
çözemedim
tadı yok ki dörtlüklerin
dizeleri niye seveyim
İçimi acıtıyor canımı yakıyor güzelim
sensiz şiirleri neyleyim be sevgilim
aaa sevgilim dedim
Kızdın mı bana
yanlışlıkla oldu meleğim
nasılsa son şiirim
boşver bi kez daha söyleyeyim
seni çok seviyorum
sevgilim
SADO

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SEN BU SEVDAYLA ÇOK ŞİİRLER YAZARSIN...KALEMİNE YÜREĞİNE SAYGILARIMLA

Unknown dedi ki...

bence...
elestiri yapabilmek icin, negatif bir seyler görmem gerekiyordu......ama yok......yüregine saglik Sado Kardes...

Papatya

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

Ataürk'ü hiç Böyle Görmediniz

en çok okunanlar

Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı